Saturday, November 13, 2010

not in a good mood....=( "SABAR"

seminggu ni aku rse cm,"0hh....ni la agaknye yg orang slalu ckp 'dugaan' tu kn"...tp sbagai hamba,jgn mengeluh la...try to accept it and ask for His guidence...sumenye b'mula lpas aku blk UUM dr johor,3 Nov lepas...

at 1st,ksihatan ayah ngn atuk aku mmg agk kurang memuaskan sejak2 ni...s0 aku sbagai anak sulung mmg xsnang dudukla klw xdpt tlg pape...tp xpe...aku try kuatkn smgt...haaa,bebalik kpd crite asal...smpai2 je UUM,dpt brite yg exam d'tngguhkn...time tu cm panas gak la
sbb dh smpai kn...tbe2 exam tngguh...dhtu amende aku nk wat smpai 21hb???xpela...SABAR....

ble exam tngguh,bykla pr0gram2 tngguh...n xpasal2,tpkse k0rbankn 1 pr0gram yg tringin sgt2 nk j0in...tp xpela...mungkin xde rezeki agknye...SABAR....

9 Nov,dr pg aku saket dada n xtaw knp...lpas tu,nk buat ape pn sume serbe xkene...tu yg duduk je kt bilik....tbe2 pukul 6.10,ummi aku call....angkt2 je dnga suare die nanges2...time tu jantung jgn ckp r...laju smacam!! dlm kpale aku juz pk,klw tak ayah aku,msti ade pape xkne kt atuk aku...

"muaz,atuk dh mninggal taw"...ya Allah!!! beratnye dugaan ni!! time tu mmg 1 ape pn aku xdpt buat...duduk xkene,bngun xkene....bayangknla,insan yg duduk sebilik ngn aku dari kecik,tdo pn sme,now die dh mninggal....Allah je yg taw prasaan aku time tu...aku pack2 brg,n bsiap2 nk blk umh...kpale mmg kusut sgt2 time tu...SABAR....

nasib baekla Nur Jannatul Wahidah sntiase tnangkn aku...die gakla yg tmankn aku time bli tiket n die gak la yg byk supp0rt...trime kaseh dear...Allah je yg dpt balas jasa2mu yg bnyk bersabar....Alhamdulillah...dpt tiket bas kul 8.30...dlm bas mmg xleh td0...mcm2 dlm kpale...

Alhamdullillah,arini 13 Nov,sumenye lancar...aku pn kene mule menerima hakikat,1 of my beloved grandpa has gone...moge2 die tnang di alam sana dan ditempatkn dikalangan org2 beriman....Al-Fatihah....


2 orang mengomel:

Mikael said...

chill dude.

Muaz Mokhtar said...

thnx br0...~

Post a Comment