Wednesday, March 16, 2011

ADIL KE?? XADIL WOOO~

fuhhhh...
mmg btul pune lme aku xupdate bl0g ni...
bkn pe...dh last2 sem ni,byk gile keje(cehh..knon mcm buat je)..
.tu 1 hal,pastu bile keMALASan menguasai d
iri,xleh nk ckp pe la kn...=)

mungkin t'lambat sikit nk update bnd ni..
juz nk ucap takziah utk warga jepun sbb diberi sedikit ujian dari Nya..

sbnarnye nk cte sket...
aku xbape puas ati la dgn beberape pihak...
cmni......
klas kit0rg ade wat trip g kl(hasil undian rmai) dan xpasal2 aku kne jd pngarah program....
klw dh undi,so spatutnye sume kne pegi la kn....
ni tbe2 leh ade 1 kelomp0k manusia lak yg xnk g...
xtawla ape alasan di0rg tp xadil la kn...
kwn2 lain b0leh bk0rban utk pegi,k0rg lak xnk g...
GERAM OHHHHH!!!!!!!


tu 1 hal...
klas yg sme,ade wat dinner...
kn0nye nk bg knangan utk last semester kt uum la kn...
klw dh buat kt hotel,cnfirm2 la kne formal kn...
klw dh dinner formal,knangan ape je??
BAYARAN:RM50 dowh!!!!
mmg btul punye knangan r aku dpt..
DINNER PALING MAHAL!!
tp sbb pk suara ramai,aku rela hati pegi jugakla
supp0rt je event tu...

yg jd xadil tu,trip g KL suara rmai...
tp bleh plak ade gr0up xnk g,s0 di0wg create event lain..
klw dh taw k0rg tu leh create event lain,apsl x dr awal je k0rg cal0nkn jd pngarah n ajk sume2????xde la aku nk ajk2 lain pning kpale cari tempat!!
tahla...ssh klw dlm diri ade sifat pntingkn diri sndri...
patutnye kwn lain ssh,die bantu...
ni lari dr mslh kwn,pastu wat hal sndri..


p/s:sapa yg marah?aku bknnya marah...nasihat....(*~*)

3 orang mengomel:

Cik Sumie said...

tau xpe...mmg toi2 xdil...dhla en syam kate dinner 2 wajib...sia2 jek wan post kt fb ritu...adeyh...trpakselah ikat yot gni...mkin melidila aq...(-_______-)

Azree said...

diorg ade sifat x boleh nampak orang senang tu

TeAqArH said...

katuk pale dorg ngan tongkat..

Post a Comment