Friday, May 20, 2011

exam ke?takla exam sgt...=)

hi kwn2!!
urghhh...lme beb xmnaip
biase r kn...mggu exam ni bkn ade ape nk update pn
juz nk bgtaw "exam xleh nk jwb"
mcm biasela kn tiap2 sem
hehehehe~

btw,aku tggl 1 paper je lagi
pastu kmas2 brg,BALIK!!
lme rsenye aku xblk kluang tu
tp blk pn bkn leh rilek2
byk bnd nk kne setelkn utk 4/6 ni
alaaa...majlis tu laaaaa
=)

smlm,aku ngn si dia tgk wayang
movie maraton
sbbnye?
sbb aku dh tgk cte die nk tgk,
so die kne tgk cte aku nk tgk
baru adil kn...
haaaaa

xpsl2 la smlm aku layan nur kasih the movie
dh die nk tgk sgt
aku pn lynkn jela...
tp bygkn la,dlm panggung tu,ade 23 org je laki
lain sume pmpuan!!
keliling aku sume pmpuan
cte baru start 10 mnit,aku dh dnga org start nangis2
biasela kn,pmpuan ni emosi je lbey
haq3~
tp mia sara dlm cte ni sgt comel!! =)
overall,cte tu best gak...
byk pngajaran..


Ilyas & Mariam
adik beradik yg matang + comel!!


utk brlaku adil,si dia kne la tgk cte aku nk tgk lak
pirates!!! hehehe~
layan wo0o...
cume pd aku la,yg kali ni pny agak kurg action
pastu jonny deep mcm kurg klaka
tp ttap best sbb ade team baru ganti dutchman
so misi kali ni lwn di0wg lak
best3!!

skrg,mse utk fokus lg 1 paper
pastu setelkn pape yg patut sblm blk kluang
hrp2 sume urusan dipermudahkan
=)

p/s: syg pulak nk tgglkn UUM ni...=|

2 orang mengomel:

dayat tyger said...

untongla..

sha said...

Selamat tinggal, Muaz.. :)

Semoga praktikal kat sana ok saja. Nak tengok bunga tulip.. Nak tengok kincir angin.

Post a Comment