Saturday, December 17, 2011

La Tahzan..




Assalamualikum guys!!!
serious lama xupdate entry
to much happen lately
some might know, n some still doesn't know

lebih kurang 2 bulan lepas, seminggu lepas aku blk Malaysia,
harta yg Allah pinjamkn, Dia ambil balik
agak tersentak jugak la waktu tu
but that's life
you are not living immortal
Allah Maha Berkuasa dan Dia Berkuasa atas tiap-tiap ciptaan-Nya
I Miss You Abah..=,)

2 minggu lepas lak, nenek aku masuk icu
smpai hari ni still xsedarkn diri
kesian kt Umi aku
tah..pd aku,dia la org paling tabah yg aku prnah tgk
lepas satu, satu dugaan dia dpt
tp dia tenang je
mudah2an Allah terus kuatkan semangat Umi utk hadapi semua ni

Alhamdu Lillah ade beberapa pkara pnting akan menyusul lepas ni
moga Allah permudahkan segala urusan
InsyaAllah perkara yg baik akan sentiasa dpt bantuan-Nya

p/s: Amat memerlukan bantuan pendapat kalian..=)

1 orang mengomel:

sha my heart said...

kuat, kuat, kuat..

Allah tak kan uji kita kalau kita tak mampu nak atasinya. =)

Post a Comment