Thursday, December 16, 2010

ketenangan yang dicari


sbnrnye byk bende yg nk k0ngsi..tp hati ni berat sgt nk menulis...tahla...kekuatan tu mungkin belum smpai....kdg2,blog ni dh mcm kwn rapat aku lak....luah kt dia sng...xyah dnga dia bleter...tp tula...lnsung xde respon...hehehe~

spatutnye wktu ni,aku kt pangkor dgn kwn2 P-SPA lain utk bengkel jati diri...tgk pd tentatif,sronok weh!! mcm2 aktiviti ade...aku pn mmg dh beriye gakla nk pegi sbb aku xpnh lg g pangkor...brg2 pn dh siap list...tp tula...rncangan manusia ni kne doa byk jugak sbb rncangan Allah tu kte xtaw...tp msti ade hikmahnya...so aku xjd g pangkor sbb hal2 tertentu...

tp bkn sume bnd yg kte xdpt tu mngecewakan...kdg2 Allah bg yg lebih besar manfaatnya...cuma kdg2 kte xsedar bnd tu...yg penting,hati kene tabah,doa dan sabar...insyaAllah sume tu akn jd mudah...

insyaAllah pnjang umur,hati ni akan terus bercakap lg...dan jari2 ni akan terus meluahkan...moga hati ni terus diberikan ketenangan olehNya....

4 orang mengomel:

mox said...

bila mahu melepak depan umah aku?

Anisa Hang Tuah said...

kau dh balik johor ke?
aku pun tak jadi g pangkor tu

cty said...

yup2..kdg2 bnde yg xdpt 2 lg bnyk hikmah disebaliknyer...

Myzatul FarahinSatimin said...

asal x jd g pangkor plak? ak bru je balek drpd pngkor ni...

Post a Comment