Friday, December 3, 2010

Mi Familia !!

0rait...ari ni aku nk cte sket bnd plik yg slalu jd ble aku blk umh...seyes,kdg2 aku pn xphm knp bnd2 ni leh jd...tp mmg sgt pelik...nk taw ape?haa ni la nk cte..

tiap2 kali aku blk umh,msti adik2 aku xde...kire di0wg xblk la...tp bln 2 3 jam aku kt umah,nnt msti ummi aku ckp,"aina dgn adik pn nk balik"...aik,ape ke pelik la...aku blk,di0wg msti blk gak! di0wg rndu aku k0t...hahahaha~

tp kdg2 best gak 2 makhluk ni ade kt umh...klw aina ade,aku ske klw die wat kek c0klat...seri0us ckp,aku ni bknla ske sgt mkn c0klat...tp die buat sdap wo0o....tah cmne die wat,aku pn xtaw...blm tringin lg nk blaja....

adik aku yg kcik ni mmg pntang klw aku ngn aina balik umh...die kt kmj tu jd xsnang duduk...tu yg die pn nk balik...hahaha...die ni cm minah ind0n...klw tgk tv,sgale cite ind0n die nk tgk...tahh...xphm aku..pdhal sume cte ind0n sme je jln citenye...brebut hrte...kn3?huhu~

tp tula...kcik2 dlu slalu gad0...gad0 plak tu cm nk berbunuh...dh besa2 ni,nk gad02 pn mls dh...masing2 dh matang k0t....klw xmatang pn,hampir matang...ari tu dh tgk parent aku kn?haaa...kali ni,tgkla makhluk 2 0rg yg aku ckp ni....=)


ni aina

ni adik


snang cte...haa ni la family aku......(*v*)

p/s:slamat hari jumaat!!

4 orang mengomel:

Anisa Hang Tuah said...

oramh joho sngt comel & hensem

cty said...

la..ko pown ade blog...
ape pown gud job..
ok nk follow nie...:)

Ariffin Janal said...

hye adik2 muaz :)

~farhana fabulous~ said...

mesti la diorang rindu dkt abg sndiri..hehe..

Post a Comment